Mylène Farmer - Avant Que L'Ombre... A Bercy
In January 2006, almost 200,000 spectators gathered to see Mylène Farmer at the Palais Omnisports de Paris-Bercy for her 13 concerts. An enormous set, a water curtain, 3 different stages, Mylène Farmer’s hits: Sans contrefaçon, Désenchantée, Californie, etc… a fabulous concert!