Nightfighters: The True Story of the 332nd Fighter Group: The Tuskegee Airmen
Nightfighters tells the story of the Tuskegee Airmen, a group of elite Black pilots who distinguished themselves during numerous World War II combat missions, despite segregation and racism that existed in the U.S. Military at the time.