Ninja Scroll
When Jubei saves a young ninja woman from the unthinkable, he assumes that’s the end of it. To his surprise, it’s only just the beginning. Together, the two investigate the mysterious deaths of an entire village which uncovers a conspiracy of demonic proportions! Getting closer to the truth, the demonic forces will stop at nothing to silence Jubei and his companion for good!