NOIR
Kadhafi, a 26 year old aspiring rapper and ex-member of a street gang, just out of prison, wants to steer clear of troubles. Fleur, a 17 year old Haitian mother in an abusive and passionate relationship with her daughter's father, dreams of leaving the ghetto and becoming a nurse. Suzie, a 20 year old stripper who falls for a gang member. And finally, Dickens, a 16 years old teen, wants to be part of the of the street gang controlled by his older brother.