Norah Jones - Live in 2004
Shot at Nashville's historic Ryman Auditorium, the concert film includes performances of several songs from Jones' quadruple platinum 2004 release Feels Like Home and her landmark debut album Come Away With Me. Special guests include Dolly Parton, Gillian Welch and David Rawlings. The Concert include the hits 'Come Away With Me,' 'Don't Know Why,' and 'Sunrise,' as well as the Gram Parsons gem ...