Blake Shelton - Live - It's All About Tonight
Blake Shelton is country music's hottest male vocalist. Blake Shelton - Live - It's All About Tonight presents an up-close-and-personal view of the country star's amped-up concerts. This concert filmed in Evansville, Indiana,features rowdy performances from his previous seven albums including various No. 1 hits, as well as a special guest appearance by Miranda Lambert.