Nothing
Pierre Anthon and his classmates have just started 8th grade, when Pierre Anthon declares that life has no meaning, leaves school and moves up in a tree, refusing to come down. This sparks an existential crisis amongst his classmates. They decide to gather their most valuable belongings in a “heap of meaning” that will convince Pierre Anthon that he is wrong. A dangerous, disturbing, and controversial study of what really matters has begun.