O Tio
Early in her adult life, Barbara suffers from unexplained crises. Doing her best to support herself, she receives a mysterious uncle from time to time in her apartment. Methodical and friendly, the man claims to take care of her. However, under the same roof, the strange relationship clearly hides something. Swallowing in silence, the young woman finds herself hands tied as her life is conducted in veiled torment.