Oceans
Most of the Earth's surface is covered by water; using the latest technology, filmmakers Jacques Perrin and Jacques Cluzaud set out to explore the underwater world. Diving deep into the waters that ultimately sustain all life on Earth, Perrin and Cluzaud capture spectacular footage of the amazing beauty and harsh reality of life beneath the waves.