Oddbods - Pumpkin Kings
The Oddbods are preparing for a Halloween party but on their return home, Zee and Slick accidentally damage a Witches gnomes! She seeks revenge and turns Jeff's prize-winning Pumpkin into a giant Pumpkin monster! Zee takes action to return the wand to the Witch so they can stop the monster!