One Small Indiscretion
Caroline, separated from her husband, had a brief affair years ago that she thought was forgotten after reconciling with him. However, her lover's daughter, Elle, rents a guesthouse from Caroline and seeks revenge, believing Caroline ruined her life. Elle is determined to destroy Caroline's family in retaliation.