Operation Petticoat
A submarine captain and his canny supply officer are determined to get their dry-dock sub back into WWII action. However, a bevy of beautiful nurses comes aboard, causing hijinks in the hot pink sub. The inimitable pairing of Grant and Curtis, as the irascible captain and his sleazy subordinate, make the film a true classic.