Oscar D’León - Viña del Mar
The 72-year-old salsa singer delighted with the best of his repertoire and I started dancing a la Quinta Vergara. The 'Faraón de la Salsa' showcased his entire repertoire in Viña del Mar. The Venezuelan singer Oscar D'León held the Festival of Viña del Mar 2015 with an incredible concert, where he performed memorable themes such as Details, Llorarás, and other songs.