Outpost in Morocco
Captain Paul Gerard (George Raft) is a soldier known as much for his long list of romantic conquests as for his courage. So trouble brews when he is assigned to guard Cara (Marie Windsor), the French-educated daughter of the emir (Eduard Franz), on her passage home. While he is charged with her protection and with uncovering any signs of revolt in her nation, Gerard finds himself irrevocably drawn to the charming beauty. But, as their love blossoms, rebellion rises.