Paranormal Activity 3
Paranormal Activity 3 takes you back to where it all began and the activity is more intense than ever. The cameras are on and recording the chilling moments when evil begins to terrorize young sisters Katie and Kristi for the first time. Brace yourself for the horror phenomenon that delivers heart-exploding scares so frightening that the last 15 minutes will mess you up for life.