Paranormal Activity: The Ghost Dimension
Ryan Fleege, wife Emily, and their 7-year-old daughter, Leila, prepare for Christmas in their new home. After finding an old and mysterious camcorder, Ryan quickly learns that it can record strange apparitions that are invisible to the naked eye. When young Leila starts talking to an imaginary friend and displaying strange behavior, the couple soon find themselves in a terrifying battle with a supernatural force.