Passion Fruit
Passion Fruit is the embodiment of the pursuit of what drives you in life. Meet Giulia and Andrea, two Italian surfers who settled in Aotearoa New Zealand to follow their passion for surfing. Water and the sea appear in all Māori myths connected to the Land of the Long White Cloud, and they command respect and dedication.