Polecat - Meet the Band
Polecat blends multiple genres including bluegrass, country, celtic, rock, reggae and world music. The band with four guys and one lady centers around fiddle player Cayley Schmid. Aaron Guest does lead vocals and 12 string, with Jeremy Elliott lead guitar, Richard Reeves on upright bass and Karl Olson on drums. The sense of unity in the band clearly works in their favor as they seem like they’v...