Polly Blue Eyes
Young Polly gets out of prison. Now everything is about to change. The beginning is promising: she finds a job and meets police officer Stefan. But then Ronny, her sister's new boyfriend, proposes a business deal to Polly's parents. A sure thing, aluminum houses. The only thing missing is some seed capital. But Ronny has a plan for that too: a small robbery, without any risk.