Prince of Broadway
In New York City's Flatiron District, Lucky (Prince Adu), newly arrived from Ghana, hocks fake designer products out of back rooms with his partner, Levon (Karren Karagulian). Modestly successful in their gray market endeavors, the duo are satisfied. Lucky's cheerful life takes an unexpected turn, however, when his toddler son comes to live with him. Now, burdened with the responsibility of fathering a child, Lucky must readapt to the pressures of life as a petty criminal.