Pussycat Dolls - Live at MEN Arena
The five piece girl band fronted by superstar Nicole Scherzinger sang an array of their hit tracks as Beep, I Don’t Need a Man and Buttons and many more. The show puts the audience through a whirlwind of emotions, with the teary rendition of Stickwitu and the party atmosphere of new album track Bottle Pop and What You Think About That featuring Missy Elliot.