Queen Kelly
In Kronberg, Ruritania, the planned wedding of Queen Regina (Seena Owen) and Prince Wolfram (Walter Byron) is halted when the prince falls in love with Patricia Kelly (Gloria Swanson), a beautiful orphan at the convent. The prince kidnaps Patricia and takes her to the palace, but the queen drives her out. After a failed suicide attempt, Patricia unwillingly allows her scurrilous aunt to marry her off to a decrepit scoundrel. Undaunted, Wolfram follows Patricia to her new home in East Africa.