Quiet Cool
In the remote woods of Northern California, drug dealers control local law enforcement and hold a small town hostage. But they do not anticipate the ferocity of a New York City cop and a local boy with nothing left to lose, a lifelong knowledge of the forest ... and a deadly, steely Quiet Cool. Quiet Cool: an existential state of purpose, a goal to be systematically carried out no matter the cost. Drug growers kill Joshua Greer's (Adam Coleman Howard) parents and leave him for dead. With her family missing, Joshua's aunt calls the one man she can trust, New York policeman Joe Dylanne (James Remar). Dylanne's investigation soon leads him to the corpses of local drug mafia ... and to the boy who is, one by one, killing his parent's murderers. Now, hopelessly outnumbered, the two mismatched vigilantes take on a vicious drug mob.