Ripple Effect
Fashion designer Amer Atrash, perpetually on the verge of success, is undergoing a personal crisis in both his marriage and his business. Attributing his misfortune to bad karma from a wrongdoing committed fifteen years prior, he sets out to correct his mistake, and in doing so, experiences a spiritual awakening.