Robinson Crusoe
Times are good for Mak the parrot, Scrubby the goat, Carmello the chameleon and the rest of the wildlife that inhabit a tropical island. Their day-to-day routine gets shaken up when a mysterious creature washes up on shore. He's a sailor named Robinson Crusoe, and he's the only human survivor of a terrible storm that destroyed his ship. As the animals get to know their peculiar new guest, they find him to be a useful ally when two conniving cats try to seize control of their exotic paradise.