Sammy 2: Escape From Paradise
Sammy and Ray, leatherback turtles, enjoy life on an atoll with hatchlings Ricky and Ella - until poachers capture them for a Dubai aquarium. There, they meet Big D the seahorse, who plots an escape. With new pals like Jimbo the blobfish, Anabel the octopus, and penguins, they plan a breakout while Ricky and Ella stage a daring rescue. Reunited, they journey south to find Shelly.