Route 60 the Biblical Highway
Carving through the heart of the Promised Land is the Biblical spine of Israel, sometimes referred to as the “Path of the Patriarchs” and officially designated as “Route 60.” This trek is far more than a two-lane highway; it is a historic, sacred link to the roots of Judaism and Christianity and the stories of the Old and New Testaments. Follow world-changing diplomats David Friedman and Mike Pompeo as they venture down this sacred road, treading the very ground Abraham, Moses, Jacob, King David, and Jesus once walked. Discover the history, witness the healing, and realize the hope along Route 60, the Biblical Highway.