Saint-Exupéry
In 1930, Antoine de Saint-Exupéry was an Aéropostale pilot in Argentina. When Henri Guillaumet, his best friend and Aéropostale's top pilot, disappeared in the Andes, Saint-Exupéry decided to set off in search of him. This impossible quest forced him to surpass himself, making his ability to dream his greatest strength.