Savage House
In 18th-century England, Savage House follows Sir Chauncey Savage (Richard E. Grant), a gloriously unscrupulous social climber propped up by debt and bravado. When invited to host the Duke and Duchess of Devonshire, Chauncey and his razor-sharp wife, Lady Savage (Claire Foy), launch a bid to impress. As preparations spiral into duels, decadence and bloodshed, their performance careens out of control—a darkly comic satire of class, spectacle, and the art of appearing important.