Rivals
To ensure the success of his TV company, Corinium, Tony Baddingham hires Declan O'Hara and ambitious American producer Cameron Cook; as the O'Haras move to the countryside, Declan has a rude awakening on his first day on the job.
Declan feels the pressure to deliver a new hit show for Tony with producer Cameron, despite their fractious relationship; keen to recruit businessman Freddie Jones, Tony agrees to attend a dinner party, but the guest list holds nasty surprises.
Keen to punish Rupert, Declan prepares to interview and obliterate him live on television; Tony invites Freddie to his prestigious pheasant shoot, eager to recruit him to the Corinium board; with a nudge from Rupert, Taggie starts to assert herself.
It is a busy week at Corinium Studios as preparations are underway for the first beauty pageant and an interview with Prime Minister Margaret Thatcher; Declan's ego grows with each successful show, but he strives for journalistic glory.