Shooting the Warwicks
A comedy shows just how far reality TV producer will go to deliver ratings when he creates a show in which an unsuspecting family is picked at random and put under 24 hour surveillance without their knowledge. Problems start when the family turns out to be boring, so the show begins manipulating their lives to disasterous results all in the name of ratings.