Song of Rapa Nui
"Song of Rapa Nui" tells the story of Mahani Teave, who left Rapa Nui (Easter Island) at age 9 to pursue her dream of becoming a classical pianist. At age 30, on the brink of international success, Teave gives up her career to pursue a new dream; a free music school for the island's children. Mahani hopes to shape a bold future for Rapa Nui and inspire change on Earth, our island home.