Speed Train
In a distant future where tech reigns supreme, a disgraced tech genius hijacks a bullet train and uses the brain-chipped passengers as weapons. As chaos erupts, rebels, cheerleaders, and an FBI agent must battle AI threats and mercenaries alike. With time running out, they fight not only for survival, but to reclaim their freedom from a world slipping into digital control.