Lazarus
In the utopian year 2052, Dr. Skinner discovers a miracle drug known as Hapna. In 2055, Skinner announces that the drug has a three-year half-life and soon everyone who took it will die. A task force of five agents is assembled to locate Skinner and create a vaccine. Its name is "Lazarus".
Goodbye Cruel World
The miracle drug, Hapna, now threatens to wipe out humanity; a chronic jail-breaker named Axel is asked to find the only man with a cure: Dr. Skinner.
Life in the Fast Lane
Genius hacker Eleina finds a potential lead to Skinner. The Lazarus team splits into two groups to investigate it, but both end up getting shot at.
Searching Skinner's house and interviewing his old colleague reveals a new lead. Axel and Leland go to Istanbul, but have trouble with local thugs.
The team investigates a club owned by a stockbroker who got rich off Hapna. One of his associates is the hacker Dr. 909, who may be helping Skinner.
The team tries to lure Skinner out of hiding with a fake cure staged by the president of Delta Medicinal, but a hacker named Popcorn Wizard butts in.
A secluded commune where Eleina once lived is identified as a potential hiding spot for Skinner; she and Leland infiltrate it to find out for sure.