Mrs. Davis
Zwei Sie Piel mit Seitung Sie Wirtschaftung
Simone discovers that her ex-boyfriend, Wiley, is now part of an underground resistance devoted to destroying the all-powerful AI.
Simone must deviate from her quest or risk breaking her vows; Wiley's kidnapping by a mysterious priest.
Simone and Wiley's hunt for the red-haired woman leads them to an enigmatic new source, and together they uncover the dangerous truth.
Alison Treasures: A Southern California Story
After learning the whereabouts of the Holy Grail, Simone with Wiley and the Resistance steal a special suit needed for its extraction.