State and Main
When a big-budget film crew takes over a small town, they shoot first… and ask questions later. Director Walt Price (William H. Macy) has his work cut out for him with a girl-crazy leading man (Alec Baldwin), a camera-shy leading lady (Sarah Jessica Parker), an idealistic writer (Phillip Seymour Hoffman) and a high-strung producer (David Paymer). When the townsfolk eagerly get in on the act, get ready for scandal, greed and romance… Take one!