Suddenly
Four assassins led by Baron, pose as Secret Service agents to commandeer the house of war-widow Ellen. Her home is a prime sniper position for their plan to assassinate the President on his visit to the small town of Suddenly. The men fool the local cops except for one, Todd. A washed-up former war hero and deputy who is now the town drunk.