Sugar and Stars
Ever since he was a little boy, Yazid has dreamed of becoming a pastry chef. Moved from one foster home to another, nothing predestined him for such a career. Yazid’s indomitable determination and resourcefulness have proven priceless in helping him succeed in the elitist arena of patisserie. Working for the world’s top chefs from Paris to Monaco, he strives to become the best and to fulfill his dream of winning the international pastry championship.