The Alley Cat
Florent Boissonneault and his young wife always had one dream: own a restaurant. When they meet a strange old man, Egon Ratablavasky, their dream becomes reality, but only to quickly turn into a nightmare when they discover they have been tricked by him. They lose all they ever owned. But their dream is not dead, and a strong desire for revenge soon brings them back in business, with the help of a homeless young kid, a French cook and a friendly journalist. But the old Ratablavasky will come back to haunt them with a trick or two. Adapted from the best-selling novel by Yves Beauchemin.