The Barn
Halloween - a day of dark legends - also for the buddies Sam and Josh, who want to have a blast together with their friends. However, in their party mood, the young people make a fatal mistake: none of them believe that the legends surrounding their hometown are true and so they unleash three fearsome demons that cause a bloodbath.