The Con Artists
Ji-Hyeok (Kim Woo-Bin) is an elite safe-cracker and counterfeiter. He works with Koo-In (Ko Chang-Seok) who introduces him to elite hacker Jong-Bae (Lee Hyun-Woo). There's rumors that Jong-Bae has betrayed other partners in his past. Nevertheless, the trio decide to work together to steal valuable diamonds held within a secret vault at a high-end jewelry store. The jewelry store is owned by President Jo (Kim Young-Chul).Meanwhile, President Jo is in search of an elite safe-cracker to help him steal millions of dollars stored within a Korean customs area in Incheon, South Korea.