The Derby Stallion
Patrick meets and becomes friends with Houston Jones, a horse trainer with a bad reputation. Patrick starts training to compete in the Derby Cup, but town bully and five-time champion Randy will do anything to win and keep Patrick and the pretty new girl, Jill, from being together.