Everly Brothers - Reunion Concert
When asked recently for the most memorable moment of his career, Phil Everly replied 'the Albert Hall reunion'. It was September 1983, and ten years on from one of the most acrimonious splits in popular music history, when the Everly Brothers, Don and Phil, took to the stage at London’s Royal Albert Hall. The Everlys had dominated the charts in the late fifties and early to mid sixties. Their c...