The Maid of the Blind Master
Rich, blind businessman Ren Hao Ming (Liu Min Ting) falls in love with Ruan Qing Tian (Feng Zhi Mo), the woman he hired as his assistant and caretaker. After surgery restores his sight, Hao Ming searches for Qing Tian, determined to marry her. However, her scheming stepsister Ruan Xin Xin (Jin Po Han) tricks him into believing she is Qing Tian. Will her plot succeed? Or will Hao Ming discover the truth and reunite with the Qing Tian? This 2016 Chinese movie is part of the “Sad Love Stories” series and was directed by Chu Hui Lin.