The Matinee Idol
Theater icon Don Wilson (Johnnie Walker) is so tired of being adored by his fellow New Yorkers that he decides to pack his bags for a relaxing stay in the country. When Don learns that local belle Ginger Bolivar (Bessie Love) is part of a rural company of actors, he decides to join the troupe to woo her. The ensemble then puts on an earnest but very unprofessional drama, and Don's manager plays it on Broadway for laughs. The naive Ginger is devastated, and Don must think of a way to win her back.