The Offspring - Rock AM
The Offspring is an American rock band from Garden Grove, California, formed in 1984. Originally formed under the name Manic Subsidal, the band's lineup consists of lead vocalist and rhythm guitarist Bryan 'Dexter' Holland, bassist Todd Morse and lead guitarist Kevin 'Noodles' Wasserman.