The Royal Cat
In ancient Jinling City, General Kou's bodyguard cat Zhan Ao partners with the young Bao Zheng, Jinmaoshu and General Kou's daughter Kou Zhu to find the truth, solve the mysterious case together, and expose a huge conspiracy.