SuperKitties: Su-Purr Adventures
Dress Like a SuperKitty
Bitsy makes a video on her kitty recorder to show how to dress like a super kitty, highlighting the super suits and superpowers of all the super kitties.
Oopsie Kitty!
Bitsy's oopsie kitty dance in a tail-shaking music video celebrating making mistakes, brushing yourself off and getting back up again.
Bitsy wants to reach the Super Kitty Cavern to watch Buddy's newest dance move; the transportation tube keeps sending her to different places in Kittydale.
When Buddy offers to watch Quacksley for Mr. Puppypaws, Quacksley's naptime turns into a rubber duckie rescue.
When time runs out to set up a surprise party, Ginny lends a helping paw and party-preps SuperKitty-style!
Sparks accidentally goes stroller surfing through Kittydale when he gets caught behind Mr. Puppypaws' stroller on his SuperKitty Kit.