The Twin
In the aftermath of a tragic accident where their son was killed, Rachel and Anthony decide to move to the other side of the world to focus on their surviving twin son Elliot. What begins as a time of healing and isolation in the Scandinavian countryside turns into a desperate battle for the very soul of their son, as an entity claiming to be his dead twin brother takes over Elliot — setting Rachel on a diabolical journey to unravel the horrible truth about Elliot's twin.