The Veteran
After an international auto theft sting, a dimwitted detective Do-chul is treated at a nightclub where he meets Tae-oh, the tyrannical heir to a mega-corporation, whose rude behavior rubs him the wrong way. One day, a truck driver gets beaten by Tae-oh in a protest to get his overdue wages. Knowing that Tae-oh will do whatever it takes to sabotage the people in his way, Do-chul decides to deliver the spoiled heir with some hard heavy blows of justice!